dc.contributor.advisor |
Hrnčiříková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Kopečná, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:19Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:19Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37606
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb.Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu marketing, sociální marketing, sociální služby a dobrovolnictví. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků.Cílem bakalářské práce je zjistit jakým způsobem sociální služby využívají sociální marketing k získávání dobrovolníků. |
|
dc.format |
99 s. (184 290 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
dobrovolnictví
|
cs |
dc.subject |
sociální služby
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
vysílající organizace
|
cs |
dc.subject |
média
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
volunteering
|
en |
dc.subject |
social services
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
volunteer-sending organizations
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách |
|
dc.title.alternative |
Social Marketing as a Tool of Acquiring Volunteers in Social Servises |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Krausová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The major objective of this study is to explore the methods social services use to acquire volunteers. This thesis concerns the problem of recruiting volunteers for social services. The theory section aims to define key terms, such as marketing, social marketing, volunteering, social services and describes the ways of recruiting volunteers for social services. The empi-rical part consists of semi-structured interviews with directors, managers providing social services, social workers, who recruit volunteers for the jobs, organize campaigns and public events to acquire volunteers. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
42232
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|