Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách |
Autor: |
Kopečná, Monika
|
Vedoucí: |
Hrnčiříková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Tato práce pojednává o problému získávání dobrovolníků do sociálních služeb.Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmu marketing, sociální marketing, sociální služby a dobrovolnictví. Praktická část se opírá o polostrukturované rozhovory s vedoucími, řediteli, sociálními pracovníky, kteří dobrovolníky získávají, organizují kampaně, veřejné akce k získávání dobrovolníků.Cílem bakalářské práce je zjistit jakým způsobem sociální služby využívají sociální marketing k získávání dobrovolníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37606
|
Datum:
|
2016-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
42232
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet