Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Křížek, Zdeněk
|
|
dc.contributor.author |
Svoboda, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T04:24:58Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T04:24:58Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3755
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část mé bakalářské práce uvede čtenáře do problematiky marketingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. Obě kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které nejprve popisuji postavení fotbalu na poli sportovního marketingu a následně analyzuji marketingové komunikace fotbalových klubů hrajících 1. Gambrinus ligu. V závěru práce navrhuji vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti marketingových komunikací fotbalového klubu FK Marila Příbram. |
cs |
dc.format |
56 s., 5 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1092155 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
fotbalové kluby
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
sport marketing
|
en |
dc.subject |
football
|
en |
dc.subject |
football clubs
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy |
cs |
dc.title.alternative |
Analyse marketing communication of football clubs of 1. Gambrinus league |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of my work will make it clear for the reader what marketing communication is and introduce him the situation in the branch of sports marketing. Both chapters form the theoretical ground for the practical part of my work. In this part I first of all decribe the position of football on the filed of sports marketing and then I analyse marketing communication of football clubs playing 1. Gambrinus league. At the end of my work I make my own proposal of the increase the effectiveness of marketing communication of the football club FK Marila Příbram. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4830
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account