Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy |
Autor: |
Svoboda, Jakub
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Teoretická část mé bakalářské práce uvede čtenáře do problematiky marketingových komunikací a přiblíží mu situaci v odvětví sportovního marketingu. Obě kapitoly tvoří teoretický základ pro praktickou část, ve které nejprve popisuji postavení fotbalu na poli sportovního marketingu a následně analyzuji marketingové komunikace fotbalových klubů hrajících 1. Gambrinus ligu. V závěru práce navrhuji vlastní řešení pro zvýšení efektivnosti marketingových komunikací fotbalového klubu FK Marila Příbram. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3755
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4830
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet