A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Kubín, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:04Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:04Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37477
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce s názvem "Marketingová analýza internetového obchodu businessbags.cz" pojednává o marketingových nástrojích a jejich aplikaci na tento internetový obchod. Cílem je analyzovat a navrhnout zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Businessbags.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům z marketingové komunikace, digitálního marketingu internetové analytiky a rozdílem mezi kamennými a internetovými obchody. V analytické části je představen tento internetový obchod představen, jeho historie a předmět činnosti. Následně jsou provedeny marketingové analýzy SWOT, IFE matice, IFE matice a benchmarking konkurence. V závěru této části jsou navržena doporučení pro efektivní využití nástrojů online marketingu. |
|
dc.format |
47 s. (80 632) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
B2C
|
cs |
dc.subject |
affiliate marketing
|
cs |
dc.subject |
e-commerce platforms
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Digital Marketing
|
en |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
B2C
|
en |
dc.subject |
Affiliate marketing
|
en |
dc.subject |
E-commerce platforms
|
en |
dc.title |
A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz |
|
dc.title.alternative |
A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Orsavová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis titled "A Marketing Analysis of E-shop Businessbags.cz" deals with the marketing tools and their application on the electronic store. The aim is to analyze and propose improvements of communication tools of this particular online store. The theoretical part is devoted into the basic concepts of marketing communication, digital marketing, web analytics and the difference between the classic stores and electronic stores. The analytical part introduces the e-shop Businessbags.cz its history and business activities. Subsequently there are executed marketing analyses such as SWOT analysis, IFE matrix, IFE matrix and benchmarking of the competition. In conclusion of this part, the bachelor thesis contains recommendations for the effective use of all marketing tools of this particular electronic store. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
42032
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-06 |
|
local.subject |
internet věcí
|
cs |
local.subject |
elektronický obchod
|
cs |
local.subject |
internetový marketing
|
cs |
local.subject |
Internet of things
|
en |
local.subject |
electronic commerce
|
en |
local.subject |
Internet marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account