A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
A Marketing Analysis of the E-shop Businessbags.cz |
Autor: |
Kubín, Jan
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce s názvem "Marketingová analýza internetového obchodu businessbags.cz" pojednává o marketingových nástrojích a jejich aplikaci na tento internetový obchod. Cílem je analyzovat a navrhnout zdokonalení nástrojů komunikace internetového obchodu Businessbags.cz. Teoretická část je věnována základním pojmům z marketingové komunikace, digitálního marketingu internetové analytiky a rozdílem mezi kamennými a internetovými obchody. V analytické části je představen tento internetový obchod představen, jeho historie a předmět činnosti. Následně jsou provedeny marketingové analýzy SWOT, IFE matice, IFE matice a benchmarking konkurence. V závěru této části jsou navržena doporučení pro efektivní využití nástrojů online marketingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37477
|
Datum:
|
2015-11-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
42032
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet