The Blog as a Company Promotional Tool

DSpace Repository

Language: English čeština 

The Blog as a Company Promotional Tool

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Jursíková, Adéla
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:59Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:59Z
dc.date.issued 2015-11-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37424
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje problematice virtuálního komunikačního mixu a obsahové analýze společnosti působící v potravinářském průmyslu, která sídlí ve Zlíně, a založení jejího blogu. Teoretická část se zaměřuje na internetový marketing, content marketing a problematiku blogů. V praktické části se objevuje content analýza profilu společnosti na Facebooku a jejích webových stránek, dále návrh změn a popis tvorby firemního blogu spolu s doporučeními pro jeho vedení.
dc.format 63 s. (86 458 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject B2C cs
dc.subject B2B cs
dc.subject content marketing cs
dc.subject content analýza cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject blog cs
dc.subject virtuální komunikační mix cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject B2B en
dc.subject B2C en
dc.subject content marketing en
dc.subject content analysis en
dc.subject social networks en
dc.subject blog en
dc.subject virtual communication mix en
dc.title The Blog as a Company Promotional Tool
dc.title.alternative The Blog as a Company Promotional Tool
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Trčková, Dita
dc.date.accepted 2016-06-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the company virtual communication mix and the content marketing analysis of the company operating in the food industry which was based in Zlín and with its company blog establishing. The theoretical part is focusing on the Internet marketing, content marketing and the field of blogs. In the practical part, there is the content analysis of the company Facebook profile, its website, the draft of improvements and the description of the company blog including the recommendation for the blog writing.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 41964
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-04
local.subject potravinářství cs
local.subject blogy cs
local.subject virtuální komunikace cs
local.subject marketingový mix cs
local.subject food industry and trade en
local.subject blogs en
local.subject virtual communication en
local.subject marketing mix en


Files in this item

Files Size Format View Description
jursíková_2016_dp.pdf 3.443Mb PDF View/Open None
jursíková_2016_op.doc 51.5Kb Unknown View/Open None
jursíková_2016_vp.doc 47.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account