The Blog as a Company Promotional Tool
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Blog as a Company Promotional Tool |
Autor: |
Jursíková, Adéla
|
Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje problematice virtuálního komunikačního mixu a obsahové analýze společnosti působící v potravinářském průmyslu, která sídlí ve Zlíně, a založení jejího blogu. Teoretická část se zaměřuje na internetový marketing, content marketing a problematiku blogů. V praktické části se objevuje content analýza profilu společnosti na Facebooku a jejích webových stránek, dále návrh změn a popis tvorby firemního blogu spolu s doporučeními pro jeho vedení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37424
|
Datum:
|
2015-11-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
41964
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet