Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petr Šafránková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Lysáková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:41:53Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:41:53Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37373
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji. Teoretická část vysvětluje pojem inkluze versus integrace a jejich legislativní ukotvení. Ve druhé kapitole se zaměřuje na profesi učitele v základní škole a jeho působení ve vzdělávacím procesu, roli v inkluzivním vzdělání a kompetence, které jsou důležité pro jeho působení ve vyučovacím prostředí. Třetí kapitola se již orientuje na pojem diverzita a její synonyma. Snaží se upozornit na klady a zápory diverzity ve školním prostředí, zároveň však i malou informovanost a problémy, které mohou být spojeny s tímto pojmem. Poslední kapitola teoretické části je shrnutím dosavadních poznatků z předešlých kapitol. V praktické části byla bakalářská práce zaměřena na názory učitelů na žákovskou diverzitu. Cílem bakalářské práce je analyzovat a obeznámit se s nedostatky nebo naopak s pozitivním přístupem v rámci žákovské diverzity ze strany pedagogů na základních školách. Objevit pozitivní úskalí žákovské diverzity a její dopady na základních školách ve Zlínském kraji. |
|
dc.format |
77 s. (123 107) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
diverzita
|
cs |
dc.subject |
heterogenita
|
cs |
dc.subject |
rozmanitost
|
cs |
dc.subject |
různorodost
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
kurikulum
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
diversity
|
en |
dc.subject |
heterogeneity
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
special educational needs
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
skills
|
en |
dc.title |
Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
The Views of Teachers on Pupil Diversity in the Zlín Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the views of teachers on pupil diversity in the Zlín region. The theoretical part explains the concept of inclusion versus integration and their legislative basis. The second chapter focuses on the teaching profession in primary school and his work in the educational process, role in inclusive education and skills, which are important for his work in the learning environment. The third chapter is focused on the concept of diversity and its synonyms. It seeks to highlight the pros and cons of diversity in the school environment, while also low awareness levels and issues that may be associated with this notion. The last chapter is a summary of current knowledge from previous chapters. The practical part of the thesis is focused on the views of teachers on pupil diversity. The aim of the thesis is to analyze and become familiar with the flaws or conversely with a positive attitude within diversity of pupils by teachers in primary schools.To discover positive pitfalls of pupil diversity and its impact on primary schools in the Zlin region. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41902
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
local.subject |
inclusive education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account