Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji |
Autor: |
Lysáková, Martina
|
Vedoucí: |
Petr Šafránková, Anna
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji. Teoretická část vysvětluje pojem inkluze versus integrace a jejich legislativní ukotvení. Ve druhé kapitole se zaměřuje na profesi učitele v základní škole a jeho působení ve vzdělávacím procesu, roli v inkluzivním vzdělání a kompetence, které jsou důležité pro jeho působení ve vyučovacím prostředí. Třetí kapitola se již orientuje na pojem diverzita a její synonyma. Snaží se upozornit na klady a zápory diverzity ve školním prostředí, zároveň však i malou informovanost a problémy, které mohou být spojeny s tímto pojmem. Poslední kapitola teoretické části je shrnutím dosavadních poznatků z předešlých kapitol. V praktické části byla bakalářská práce zaměřena na názory učitelů na žákovskou diverzitu. Cílem bakalářské práce je analyzovat a obeznámit se s nedostatky nebo naopak s pozitivním přístupem v rámci žákovské diverzity ze strany pedagogů na základních školách. Objevit pozitivní úskalí žákovské diverzity a její dopady na základních školách ve Zlínském kraji. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37373
|
Datum:
|
2015-12-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
41902
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet