Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji
Autor: Lysáková, Martina
Vedoucí: Petr Šafránková, Anna
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá Názory učitelů na žákovskou diverzitu ve Zlínském kraji. Teoretická část vysvětluje pojem inkluze versus integrace a jejich legislativní ukotvení. Ve druhé kapitole se zaměřuje na profesi učitele v základní škole a jeho působení ve vzdělávacím procesu, roli v inkluzivním vzdělání a kompetence, které jsou důležité pro jeho působení ve vyučovacím prostředí. Třetí kapitola se již orientuje na pojem diverzita a její synonyma. Snaží se upozornit na klady a zápory diverzity ve školním prostředí, zároveň však i malou informovanost a problémy, které mohou být spojeny s tímto pojmem. Poslední kapitola teoretické části je shrnutím dosavadních poznatků z předešlých kapitol. V praktické části byla bakalářská práce zaměřena na názory učitelů na žákovskou diverzitu. Cílem bakalářské práce je analyzovat a obeznámit se s nedostatky nebo naopak s pozitivním přístupem v rámci žákovské diverzity ze strany pedagogů na základních školách. Objevit pozitivní úskalí žákovské diverzity a její dopady na základních školách ve Zlínském kraji.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37373
Datum: 2015-12-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41902


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
lysáková_2016_dp.pdf 1.411Mb PDF Zobrazit/otevřít None
lysáková_2016_op.docx 21.34Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
lysáková_2016_vp.docx 20.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet