dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Škorpíková, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:41:48Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:41:48Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37337
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat spokojenost zákazníků se službami společnosti Student Agency. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definována spokojenost zákazníků jako taková, ale také pojmy jako NPS, CRM či CSR. Praktická část poté identifikuje jednotlivé strategie společnosti Student Agency, které podniká směrem k zákazníkům, jejich ohodnocení a percepce zákazníky. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného budoucího vývoje, zlepšení vnímání hodnoty značky Student Agency a spokojenosti zákazníků s jejich službami. |
|
dc.format |
85 s. (98 511 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Student Agency
|
cs |
dc.subject |
Autobusová odoprava
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
NPS
|
cs |
dc.subject |
CRS
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka
|
cs |
dc.subject |
Student Agency
|
en |
dc.subject |
Bus transportation
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
NPS
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Customers Value
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice |
|
dc.title.alternative |
Transportation Provided by the Czech Bus Company, Student Agency: A Customer Satisfaction Survey and Analysis |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juřičková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2016-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
Main objective of this bachelor thesis is to identify and analyze satisfaction of customers with services of a company Student Agency. This thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part is described satisfaction of customers as such, also terms as NPS, CRM and CSR are covered. In practical part are identified particular strategies of a company Student Agency, which they do towards their customers, its evaluation and perception of the customers. The end of this bachelor thesis is focused on possible following development and improvement of perception of brand Student Agency as well as satisfaction of customers with their services. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
41844
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-25 |
|
local.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
local.subject |
veřejná osobní doprava
|
cs |
local.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
local.subject |
Net Promoter Score
|
cs |
local.subject |
customers satisfaction
|
en |
local.subject |
public transport
|
en |
local.subject |
customer relationship management
|
en |
local.subject |
Net Promoter Score
|
en |