Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Škorpíková, Nikol
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:48Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:48Z
dc.date.issued 2015-11-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37337
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat spokojenost zákazníků se službami společnosti Student Agency. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definována spokojenost zákazníků jako taková, ale také pojmy jako NPS, CRM či CSR. Praktická část poté identifikuje jednotlivé strategie společnosti Student Agency, které podniká směrem k zákazníkům, jejich ohodnocení a percepce zákazníky. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného budoucího vývoje, zlepšení vnímání hodnoty značky Student Agency a spokojenosti zákazníků s jejich službami.
dc.format 85 s. (98 511 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Student Agency cs
dc.subject Autobusová odoprava cs
dc.subject CRM cs
dc.subject NPS cs
dc.subject CRS cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject hodnota pro zákazníka cs
dc.subject Student Agency en
dc.subject Bus transportation en
dc.subject CRM en
dc.subject NPS en
dc.subject CSR en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Customers Value en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice
dc.title.alternative Transportation Provided by the Czech Bus Company, Student Agency: A Customer Satisfaction Survey and Analysis
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juřičková, Eva
dc.date.accepted 2016-06-16
dc.description.abstract-translated Main objective of this bachelor thesis is to identify and analyze satisfaction of customers with services of a company Student Agency. This thesis is divided into theoretical and practical part. In theoretical part is described satisfaction of customers as such, also terms as NPS, CRM and CSR are covered. In practical part are identified particular strategies of a company Student Agency, which they do towards their customers, its evaluation and perception of the customers. The end of this bachelor thesis is focused on possible following development and improvement of perception of brand Student Agency as well as satisfaction of customers with their services.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 41844
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-25
local.subject spokojenost zákazníků cs
local.subject veřejná osobní doprava cs
local.subject řízení vztahů se zákazníky cs
local.subject Net Promoter Score cs
local.subject customers satisfaction en
local.subject public transport en
local.subject customer relationship management en
local.subject Net Promoter Score en


Files in this item

Files Size Format View Description
škorpíková_2016_dp.pdf 1.787Mb PDF View/Open None
škorpíková_2016_op.pdf 208.6Kb PDF View/Open None
škorpíková_2016_vp.doc 50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account