Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků s přepravními službami autobusové dopravy společnosti Student Agency v České republice |
Autor: |
Škorpíková, Nikol
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat spokojenost zákazníků se službami společnosti Student Agency. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definována spokojenost zákazníků jako taková, ale také pojmy jako NPS, CRM či CSR. Praktická část poté identifikuje jednotlivé strategie společnosti Student Agency, které podniká směrem k zákazníkům, jejich ohodnocení a percepce zákazníky. Závěr bakalářské práce je věnován návrhům možného budoucího vývoje, zlepšení vnímání hodnoty značky Student Agency a spokojenosti zákazníků s jejich službami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37337
|
Datum:
|
2015-11-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav moderních jazyků a literatur |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
41844
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet