Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Fraňková, Ivana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:37Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:37Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37124
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá rozvojem emoční inteligence pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích. Přibližuje psychologický konstrukt emoční inteligence a představuje modely současných autorů. Na základě moderních poznatků z oboru afektivní neurologie seznamuje s vývojem emocionality a zamýšlí se nad přínosem emoční inteligence dospělého jedince pro rozvoj dítěte do 7 let. Z aktuální nabídky kurzů, zabývajících se rozvojem emoční inteligence v pomáhajících profesích, zaměřuje svoji pozornost na program Jdeme společně a zvažuje jeho využitelnost v sociální pedagogice. Praktická část přináší konkrétní návody z programu pro rozvoj emočních dovedností. Prostřednictvím rozhovorů s účastníky programu je podle Zakotvené teorie zodpovězena výzkumná otázka týkající se vlivu programu na rozvoj emoční inteligence pomáhajících pracovníků a promítnutí emočních dovedností do jejich profese. |
|
dc.format |
75 s. (120 740 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
modely emoční inteligence
|
cs |
dc.subject |
afektivní neurověda
|
cs |
dc.subject |
pomáhající profese
|
cs |
dc.subject |
program Jdeme společně
|
cs |
dc.subject |
Zakotvená teorie
|
cs |
dc.subject |
Emotional intelligence
|
en |
dc.subject |
models of emotional intelligence
|
en |
dc.subject |
affective neurology
|
en |
dc.subject |
helping professions
|
en |
dc.subject |
the program Let's go together
|
en |
dc.subject |
Anchored theory
|
en |
dc.title |
Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích |
|
dc.title.alternative |
The "We go together" Programme as a way to Develop Emotional Intelligence in Helping Profession Workers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petr Šafránková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2016-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis deals with development of emotional intelligence in people of helping professions working with children up to 7 years of age. It clarifies a psychological structure of emotional intelligence and introduces models of contemporary authors. It explains the development of emotionality on the basis of modern findings in affective neurology and it examines positive effects of emotional intelligence in an adult on the development of children up to 7 years of age. Out of the contemporary range of courses dealing with emotional intelligence development, the thesis focuses on the program Let's go together and considers its possible use in social pedagogy. The practical part introduces specific instructions from the program for emotional skills development. By means of interviews with the course participants and following the Anchored theory, the thesis attempts to answer the research question concerning the influence of the program on emotional intelligence development in workers of helping professions and reflection of emotional skills in their profession. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41585
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-13 |
|
local.subject |
vychovatelé
|
cs |
local.subject |
vychovatelky
|
cs |
local.subject |
emoční inteligence
|
cs |
local.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
local.subject |
educators
|
en |
local.subject |
women educators
|
en |
local.subject |
emotional intelligence
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account