Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Program Jdeme společně jako možnost rozvoje emoční inteligence u pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích |
Autor: |
Fraňková, Ivana
|
Vedoucí: |
Suchánková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá rozvojem emoční inteligence pracovníků s dětmi do 7 let v pomáhajících profesích. Přibližuje psychologický konstrukt emoční inteligence a představuje modely současných autorů. Na základě moderních poznatků z oboru afektivní neurologie seznamuje s vývojem emocionality a zamýšlí se nad přínosem emoční inteligence dospělého jedince pro rozvoj dítěte do 7 let. Z aktuální nabídky kurzů, zabývajících se rozvojem emoční inteligence v pomáhajících profesích, zaměřuje svoji pozornost na program Jdeme společně a zvažuje jeho využitelnost v sociální pedagogice. Praktická část přináší konkrétní návody z programu pro rozvoj emočních dovedností. Prostřednictvím rozhovorů s účastníky programu je podle Zakotvené teorie zodpovězena výzkumná otázka týkající se vlivu programu na rozvoj emoční inteligence pomáhajících pracovníků a promítnutí emočních dovedností do jejich profese. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37124
|
Datum:
|
2015-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
41585
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet