dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Daňhelová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:36Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:36Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37118
|
|
dc.description.abstract |
Vnější prostředí má nesporný vliv na vývoj člověka a uvedené výzkumy dokazují, jaké mohou být negativní důsledky při jeho nepříznivém působení. Souhrn příčin, narušujících přirozené prostředí, může mít různou podobu, označujeme je jako sociální znevýhodnění. Diplomová práce je zaměřena na problematiku edukace žáků se sociálním znevýhodněním. Zkoumá praktické zkušenosti školních institucí při práci s těmito dětmi, zjišťuje metody práce, způsoby intervence a možnosti podpory. |
|
dc.format |
106 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Žák se sociálním znevýhodněním
|
cs |
dc.subject |
sociální znevýhodnění
|
cs |
dc.subject |
sociokulturní prostředí
|
cs |
dc.subject |
chudoba
|
cs |
dc.subject |
rodinné zázemí
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
podpůrná opatření
|
cs |
dc.subject |
pedagogicko-psychologická intervence
|
cs |
dc.subject |
poradenská zařízení
|
cs |
dc.subject |
Socially disadvantaged pupil
|
en |
dc.subject |
social disadvantage
|
en |
dc.subject |
socio-cultural environment
|
en |
dc.subject |
poverty
|
en |
dc.subject |
family background
|
en |
dc.subject |
elementary school
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
support measures
|
en |
dc.subject |
pedagogical and psychological intervention
|
en |
dc.subject |
counseling facilities
|
en |
dc.title |
Postavení školy při práci se sociálně znevýhodněným žákem |
|
dc.title.alternative |
The Status of the School in Working with a Socially Disadvantaged Student |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukešová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The external environment has an undeniable impact on human development and the initiated researches show what may be the negative consequences of its bad effects. Summary of causes, distorting the natural environment, may have different forms, we signify them as a social disadvantage. The thesis is focused on the education of socially disadvantaged pupils. It examines the practical experience of school institutions working with these children, finds work methods, methods of intervention and support options. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41574
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-12 |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
sociálně znevýhodněné děti
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
children with social disadvantage
|
en |