Postavení školy při práci se sociálně znevýhodněným žákem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Postavení školy při práci se sociálně znevýhodněným žákem |
Autor: |
Daňhelová, Hana
|
Vedoucí: |
Skarupská, Helena
|
Abstrakt:
|
Vnější prostředí má nesporný vliv na vývoj člověka a uvedené výzkumy dokazují, jaké mohou být negativní důsledky při jeho nepříznivém působení. Souhrn příčin, narušujících přirozené prostředí, může mít různou podobu, označujeme je jako sociální znevýhodnění. Diplomová práce je zaměřena na problematiku edukace žáků se sociálním znevýhodněním. Zkoumá praktické zkušenosti školních institucí při práci s těmito dětmi, zjišťuje metody práce, způsoby intervence a možnosti podpory. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37118
|
Datum:
|
2015-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
41574
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet