dc.contributor.advisor |
Grečnár, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Kompas, Daniel
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:35Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:35Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37098
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaobírá reklamními spoty z pohledu zvukového mistra. V první části reklamu definuje, stručně popisuje historii její audiovizuální formy, ukazuje klady a zápory distribučních platforem jimiž se reklama šíří a představuje žánrovou reklamu. V druhé části se věnuje jednotlivým prvkům zvukové dramaturgie, jimiž jsou komentář, dialogy, ruchy, atmosféry, speciální zvukové efekty a hudba. Třetí část je zaměřena na výslednou mixáž. Přílohou této práce je disk CD-ROM s reklamními spoty, které v práci slouží jako příklady |
|
dc.format |
41 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zvuk
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní spoty
|
cs |
dc.subject |
zvuková dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
mixáž
|
cs |
dc.subject |
sound
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
commercial spots
|
en |
dc.subject |
sound dramaturgy
|
en |
dc.subject |
mix
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical Part: Sound Structure of Commercials, Their Dramaturgy and Sound Interpretation 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., Sound Composition |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hruda, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with commercial spots from the sound designers point of view. In the first part the thesis defines advertising, briefly describes the history of its audiovisual form, shows the positives and negatives ofm distributing platforms advertisement is being spread through and presents genre commercials. The second part is dedicated to individual elements of sound dramaturgy voice-over, dialogues, noises, atmospheres, sound design and music. The third part is focused on the final mix. This thesis includes an attachment in form of CD-ROM disc with commercials used as examples. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Sound Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41547
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-10 |
|