1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Autor: Kompas, Daniel
Vedoucí: Grečnár, Ján
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaobírá reklamními spoty z pohledu zvukového mistra. V první části reklamu definuje, stručně popisuje historii její audiovizuální formy, ukazuje klady a zápory distribučních platforem jimiž se reklama šíří a představuje žánrovou reklamu. V druhé části se věnuje jednotlivým prvkům zvukové dramaturgie, jimiž jsou komentář, dialogy, ruchy, atmosféry, speciální zvukové efekty a hudba. Třetí část je zaměřena na výslednou mixáž. Přílohou této práce je disk CD-ROM s reklamními spoty, které v práci slouží jako příklady
URI: http://hdl.handle.net/10563/37098
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41547


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kompas_2016_dp.zip 211.4Mb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kompas_2016_op.doc 53.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kompas_2016_vp.doc 108Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet