dc.contributor.advisor |
Grečnár, Ján
|
|
dc.contributor.author |
Kuboš, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:35Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:35Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37097
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této bakalářské práce je poukázat na veškeré možnosti zvukové složky, jak může pomoci filmu ještě před jeho uvedením do kin i po něm. Práce obsahuje čtyři části. První se zaměřuje na zvuk v traileru a jeho výrazové prostředky, které tvoří reklamu na film, který má diváka zaujmout. V druhé části se zaměřuji na to, co může po zvukové stránce přinést návštěva kina, aby se divák rozhodl pro jeho návštěvu. Třetí bod se zaměřuje na propagaci pomocí hudby a všech jejich aspektů před filmem i během něj a poslední bod se zaměřuje na zvukové efekty, které jsou nástrojem pro získání divákovi pozornosti. Když už na film přijde, aby ho doporučil i dál. |
|
dc.format |
43 stran |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zvuk
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
trailer
|
cs |
dc.subject |
kino
|
cs |
dc.subject |
hudba
|
cs |
dc.subject |
zvukové efekty
|
cs |
dc.subject |
Sound
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.subject |
trailer
|
en |
dc.subject |
cinema
|
en |
dc.subject |
music
|
en |
dc.subject |
sound design
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Zvuková složka filmu a jeho vliv na výsledný marketing 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba |
|
dc.title.alternative |
1. Theoretical part: Audio Part of Movie and its Effect on Resultant Marketing 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematical Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 Mins., Sound Engineering |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hruda, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this bachelor thesis is to highlight the potential of sound. How it can help before film's premiere and after that. My work has four parts. First is sound of a trailer and the means of expression. It makes advertising of film. In second part is what can sound bring for people who want to go to the cinema. It has to convince people they should go to the cinema. Third part is music advertising and its use before movie and during the movie. Tha last part is about sound design. Sound design has to get the viewer's attention. When someone comes to see a movie he should want to recommend it to another person. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Sound Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
41546
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-10 |
|