1. Teoretická část: Zvuková složka filmu a jeho vliv na výsledný marketing 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Zvuková složka filmu a jeho vliv na výsledný marketing 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

Show simple item record

dc.contributor.advisor Grečnár, Ján
dc.contributor.author Kuboš, Radek
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:35Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:35Z
dc.date.issued 2015-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37097
dc.description.abstract Hlavním cílem této bakalářské práce je poukázat na veškeré možnosti zvukové složky, jak může pomoci filmu ještě před jeho uvedením do kin i po něm. Práce obsahuje čtyři části. První se zaměřuje na zvuk v traileru a jeho výrazové prostředky, které tvoří reklamu na film, který má diváka zaujmout. V druhé části se zaměřuji na to, co může po zvukové stránce přinést návštěva kina, aby se divák rozhodl pro jeho návštěvu. Třetí bod se zaměřuje na propagaci pomocí hudby a všech jejich aspektů před filmem i během něj a poslední bod se zaměřuje na zvukové efekty, které jsou nástrojem pro získání divákovi pozornosti. Když už na film přijde, aby ho doporučil i dál.
dc.format 43 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zvuk cs
dc.subject marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject trailer cs
dc.subject kino cs
dc.subject hudba cs
dc.subject zvukové efekty cs
dc.subject Sound en
dc.subject marketing en
dc.subject publicity en
dc.subject trailer en
dc.subject cinema en
dc.subject music en
dc.subject sound design en
dc.title 1. Teoretická část: Zvuková složka filmu a jeho vliv na výsledný marketing 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Audio Part of Movie and its Effect on Resultant Marketing 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematical Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 Mins., Sound Engineering
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hruda, Pavel
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The main goal of this bachelor thesis is to highlight the potential of sound. How it can help before film's premiere and after that. My work has four parts. First is sound of a trailer and the means of expression. It makes advertising of film. In second part is what can sound bring for people who want to go to the cinema. It has to convince people they should go to the cinema. Third part is music advertising and its use before movie and during the movie. Tha last part is about sound design. Sound design has to get the viewer's attention. When someone comes to see a movie he should want to recommend it to another person.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Sound Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 41546
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kuboš_2016_dp.pdf 1.067Mb PDF View/Open None
kuboš_2016_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
kuboš_2016_vp.doc 108.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account