1. Teoretická část: Zvuková složka filmu a jeho vliv na výsledný marketing 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
1. Teoretická část: Zvuková složka filmu a jeho vliv na výsledný marketing 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba |
Autor: |
Kuboš, Radek
|
Vedoucí: |
Grečnár, Ján
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce je poukázat na veškeré možnosti zvukové složky, jak může pomoci filmu ještě před jeho uvedením do kin i po něm. Práce obsahuje čtyři části. První se zaměřuje na zvuk v traileru a jeho výrazové prostředky, které tvoří reklamu na film, který má diváka zaujmout. V druhé části se zaměřuji na to, co může po zvukové stránce přinést návštěva kina, aby se divák rozhodl pro jeho návštěvu. Třetí bod se zaměřuje na propagaci pomocí hudby a všech jejich aspektů před filmem i během něj a poslední bod se zaměřuje na zvukové efekty, které jsou nástrojem pro získání divákovi pozornosti. Když už na film přijde, aby ho doporučil i dál. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37097
|
Datum:
|
2015-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
41546
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet