1. Teoretická část: Zvuková složka filmu a jeho vliv na výsledný marketing 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Zvuková složka filmu a jeho vliv na výsledný marketing 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Zvuková složka filmu a jeho vliv na výsledný marketing 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Autor: Kuboš, Radek
Vedoucí: Grečnár, Ján
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je poukázat na veškeré možnosti zvukové složky, jak může pomoci filmu ještě před jeho uvedením do kin i po něm. Práce obsahuje čtyři části. První se zaměřuje na zvuk v traileru a jeho výrazové prostředky, které tvoří reklamu na film, který má diváka zaujmout. V druhé části se zaměřuji na to, co může po zvukové stránce přinést návštěva kina, aby se divák rozhodl pro jeho návštěvu. Třetí bod se zaměřuje na propagaci pomocí hudby a všech jejich aspektů před filmem i během něj a poslední bod se zaměřuje na zvukové efekty, které jsou nástrojem pro získání divákovi pozornosti. Když už na film přijde, aby ho doporučil i dál.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37097
Datum: 2015-12-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ateliér Audiovize
Studijní obor: Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 41546


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kuboš_2016_dp.pdf 1.067Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kuboš_2016_op.doc 155.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kuboš_2016_vp.doc 108.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet