Třídní učitel, sociálně-pedagogické aspekty jeho práce a spolupráce se školním metodikem prevence
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Neslušanová, Silvia
|
|
dc.contributor.author |
Mňačková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:31Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:31Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37034
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na vztah školního metodika prevence a třídního učitele a na popis sociálně pedagogických aspektů této spolupráce. Teoretická část popisuje kompetence třídního učitele a školního metodika prevence a jejich vzájemnou spolupráci. V praktické části na základě provedeného kvalitativního výzkumu se snažím získat odpověď na výzkumnou otázku a ta je: "Co ve své práci postrádají třídní učitel a školní metodik prevence a co by rádi změnili." |
|
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
školní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
třídní učitel
|
cs |
dc.subject |
okresní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
střední škola
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
school prevention
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
district methodist of prevention
|
en |
dc.subject |
high school
|
en |
dc.subject |
skills
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.title |
Třídní učitel, sociálně-pedagogické aspekty jeho práce a spolupráce se školním metodikem prevence |
|
dc.title.alternative |
Class teacher, social-pedagogical aspects of his work and cooperation with school methodologist of prevention |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tannenbergerová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2016-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is aimed at the relationship of school methodist of prevention and class teacher and the description of socially educational side of this cooperation. Theoretical part describes the competence of class teacher and school methodist of prevention and their cooperation. Practical part is based on quality survey. I try to find an answer to the research question: "What do class teachers and school methodists of prevention lack in their jobs and what would they like to change?" |
|
dc.description.department |
Institut mezioborových studií |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41454
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-25 |
|
local.subject |
třídní učitelé
|
cs |
local.subject |
školní metodici prevence
|
cs |
local.subject |
classroom teachers
|
en |
local.subject |
methodologists of school prevention
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account