Třídní učitel, sociálně-pedagogické aspekty jeho práce a spolupráce se školním metodikem prevence
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Třídní učitel, sociálně-pedagogické aspekty jeho práce a spolupráce se školním metodikem prevence |
Autor: |
Mňačková, Veronika
|
Vedoucí: |
Neslušanová, Silvia
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na vztah školního metodika prevence a třídního učitele a na popis sociálně pedagogických aspektů této spolupráce. Teoretická část popisuje kompetence třídního učitele a školního metodika prevence a jejich vzájemnou spolupráci. V praktické části na základě provedeného kvalitativního výzkumu se snažím získat odpověď na výzkumnou otázku a ta je: "Co ve své práci postrádají třídní učitel a školní metodik prevence a co by rádi změnili." |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/37034
|
Datum:
|
2015-12-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
41454
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet