Marketingový mix služeb hotelu The National
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Ptáčková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:15Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-03-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36872
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingového mixu služeb hotelu The National. Cílem je navrhnout určitá doporučení, které budou pro hotel užitečné a povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Teoretická část zahrnuje výklad základních pojmů z oblasti marketingu hotelových služeb, marketingového mixu a konkurenceschopnosti. V praktické části je definována charakteristika hotelu The National a následně je provedena analýza současného stavu marketingového mixu služeb, SWOT analýza, analýza konkurence a PEST analýza. Provedené analýzy jsou výchozím hodem pro následná doporučení vedoucí ke zlepšení marketingového mixu služeb. |
|
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Služba
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix služeb
|
cs |
dc.subject |
hotel
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
Service
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix Tools
|
en |
dc.subject |
Hotel
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Customer
|
en |
dc.title |
Marketingový mix služeb hotelu The National |
|
dc.title.alternative |
Marketing Mix Tools of the National Hotel |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with inmproving the marketing mix of services at The National hotel. The aim is to propose some recommendations that will be useful for the hotel and will lead to increasing competetitiveness. The theoretical part involves the interpretation of basic concepts of marketing of hotel services, marketing mix and competitiveness. The practical part is definened by the charakteristics of TheNational hotel and subsequently to analyze actual state of the marketing mix of services, SWOT analysis, competitive nalysis and PEST analysis. The analyses are the starting point for the following recommendations leading to the increase improvement of marketing mix of services. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
41059
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account