Marketingový mix služeb hotelu The National

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix služeb hotelu The National

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Miloslava
dc.contributor.author Ptáčková, Nikola
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:35:15Z
dc.date.available 2016-11-20T23:35:15Z
dc.date.issued 2016-03-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36872
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingového mixu služeb hotelu The National. Cílem je navrhnout určitá doporučení, které budou pro hotel užitečné a povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Teoretická část zahrnuje výklad základních pojmů z oblasti marketingu hotelových služeb, marketingového mixu a konkurenceschopnosti. V praktické části je definována charakteristika hotelu The National a následně je provedena analýza současného stavu marketingového mixu služeb, SWOT analýza, analýza konkurence a PEST analýza. Provedené analýzy jsou výchozím hodem pro následná doporučení vedoucí ke zlepšení marketingového mixu služeb.
dc.format 71 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Služba cs
dc.subject marketingový mix služeb cs
dc.subject hotel cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject Service en
dc.subject Marketing Mix Tools en
dc.subject Hotel en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Customer en
dc.title Marketingový mix služeb hotelu The National
dc.title.alternative Marketing Mix Tools of the National Hotel
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated This thesis deals with inmproving the marketing mix of services at The National hotel. The aim is to propose some recommendations that will be useful for the hotel and will lead to increasing competetitiveness. The theoretical part involves the interpretation of basic concepts of marketing of hotel services, marketing mix and competitiveness. The practical part is definened by the charakteristics of TheNational hotel and subsequently to analyze actual state of the marketing mix of services, SWOT analysis, competitive nalysis and PEST analysis. The analyses are the starting point for the following recommendations leading to the increase improvement of marketing mix of services.
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41059
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
ptáčková_2016_dp.pdf 1.894Mb PDF View/Open None
ptáčková_2016_op.pdf 622.2Kb PDF View/Open None
ptáčková_2016_vp.pdf 706.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account