Marketingový mix služeb hotelu The National

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový mix služeb hotelu The National

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový mix služeb hotelu The National
Autor: Ptáčková, Nikola
Vedoucí: Kubíčková, Miloslava
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá zlepšením marketingového mixu služeb hotelu The National. Cílem je navrhnout určitá doporučení, které budou pro hotel užitečné a povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti. Teoretická část zahrnuje výklad základních pojmů z oblasti marketingu hotelových služeb, marketingového mixu a konkurenceschopnosti. V praktické části je definována charakteristika hotelu The National a následně je provedena analýza současného stavu marketingového mixu služeb, SWOT analýza, analýza konkurence a PEST analýza. Provedené analýzy jsou výchozím hodem pro následná doporučení vedoucí ke zlepšení marketingového mixu služeb.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36872
Datum: 2016-03-04
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41059


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ptáčková_2016_dp.pdf 1.894Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ptáčková_2016_op.pdf 622.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None
ptáčková_2016_vp.pdf 706.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet