Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Schneider, Jaromír
dc.contributor.author Vaněk, Vladimír
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:29:57Z
dc.date.available 2016-11-20T23:29:57Z
dc.date.issued 2015-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36799
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o., která je jediným poskytovatelem této služby. Práce se skládá ze dvou částí. Část první je zaměřena teoretickou problematiku marketingového plá-nování a klade si za cíl zachytit nejpodstatnější části marketingového plánování v sektoru služeb. Tyto teoretické poznatky jsou nadále využívání v praktické části, která se věnuje analýze marketingového plánu služby ALS28.cz. V této části je také uvedeno hodnocení a návrh změn a opatření, která jsou podložena vypracovanými analýzami a staví na teoretic-kých podkladech.
dc.format 50s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject Marketing Strategy en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject PEST Analysis en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Marketing of Services en
dc.title Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Marketing Strategy of Service ALS28.cz for the Company Weomax Group s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2015-09-14
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the analysis of marketing strategy of service ALS28.cz for the com-pany Weomax Group s.r.o., which is the only provider of this service. The work consists of two parts. First part focuses theoretical problems of marketing planning and aims to capture the most important part of the marketing planning in the service sector. The theoretical knowledge continue to use the practical part, which analyzes a marketing plan ALS28.cz service. This section also provides for the evaluation and proposal changes and measures that are supported by developed analyzes and builds on theoretical bases.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 41157
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2015-08-24


Files in this item

Files Size Format View Description
vaněk_2015_dp.pdf 1.335Mb PDF View/Open None
vaněk_2015_op.docx 23.96Kb Unknown View/Open None
vaněk_2015_vp.docx 22.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account