Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o. |
Autor: |
Vaněk, Vladimír
|
Vedoucí: |
Schneider, Jaromír
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou tvorby marketingové strategie služby ALS28.cz pro firmu Weomax Group s.r.o., která je jediným poskytovatelem této služby. Práce se skládá ze dvou částí. Část první je zaměřena teoretickou problematiku marketingového plá-nování a klade si za cíl zachytit nejpodstatnější části marketingového plánování v sektoru služeb. Tyto teoretické poznatky jsou nadále využívání v praktické části, která se věnuje analýze marketingového plánu služby ALS28.cz. V této části je také uvedeno hodnocení a návrh změn a opatření, která jsou podložena vypracovanými analýzami a staví na teoretic-kých podkladech. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36799
|
Datum:
|
2015-06-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
41157
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet