Marketingová analýza strojírenské firmy GENICZECH - M
Show simple item record
dc.contributor.author |
Chytilová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:52Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:52Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36657
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bylo provedení marketingové analýzy strojírenské firmy GENICZECH-M. Teoretická část je zaměřena na marketingové strategie a analýzu SWOT. Analytická část představuje samotnou činnost firmy, anylýzu jejího vnějšího prostředí z hlediska zákazníků, konkurence a trhu. Vnitřní analýza pojednává o produktech firmy, distribuci, ceně, výrobě, personálních otázkách a propagaci. Činnost firmy je zhodnecena na základě analýzy SWOT. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení za zajištění perspektivního vývoje firmy. |
|
dc.format |
52 s., 1 s. obr. příloh. |
|
dc.format.extent |
257129 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
výroba
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
production
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
personal resources
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová analýza strojírenské firmy GENICZECH - M |
|
dc.title.alternative |
Marketing analysis of engineering company GENICZECH-M |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this bachelor essay was elaborating the marketing analysis of the engineering company GENICZECH-M. Theoretical part is specialized on marketing stategy and analysis SWOT. Analytic part represents company GENICZECH-M, analysis of ambient environment from the point of view of customers, competition and place. Interior analysis deal with products, distrubution, price, production, personal tasks and promotion. Aktivity of the company is summarized on the basis of SWOT analysis. In the closure are stated proposals and recommendations to provide perspective development of the company. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2032
|
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account