Marketingová analýza strojírenské firmy GENICZECH - M

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová analýza strojírenské firmy GENICZECH - M

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová analýza strojírenské firmy GENICZECH - M
Autor: Chytilová, Hana
Vedoucí:
Abstrakt: Cílem bakalářské práce bylo provedení marketingové analýzy strojírenské firmy GENICZECH-M. Teoretická část je zaměřena na marketingové strategie a analýzu SWOT. Analytická část představuje samotnou činnost firmy, anylýzu jejího vnějšího prostředí z hlediska zákazníků, konkurence a trhu. Vnitřní analýza pojednává o produktech firmy, distribuci, ceně, výrobě, personálních otázkách a propagaci. Činnost firmy je zhodnecena na základě analýzy SWOT. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení za zajištění perspektivního vývoje firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36657
Datum: 2005-02-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 2032


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet