dc.contributor.author |
Komár, Ľuboslav
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:52Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:52Z |
|
dc.date.issued |
2005-02-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36655
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této bakalářské práce je zpracovaný návrh týkající se zavedení nového, na českém trhu ojedinělého produktu společnosti ZP Šumvald, a.s., a to cereálních taštiček. Návrh je zpracovaný do čtyř hlavních oddílů podle základních 4 P marketingu (Product, Price, Place, Promotion). Před samotným návrhem zavedení nového produktu je zpracována aktuální analýza stavu cereálních produktů na českém trhu se zaměřením na müsli tyčinky a na cereální substituty v podobě tyčinek od všech hlavních producentů figurujících na českém trhu např. Nestlé, Fit Úsovsko, Rupa, Schwartau apod. Výstupem této práce jsou na základě vyhotovených analýz zpracovány návrhy a doporučení týkající se zavedení nového produktu pro společnost ZP Šumvald, a.s.. |
|
dc.format |
53 |
|
dc.format.extent |
471773 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Product
|
cs |
dc.subject |
Price
|
cs |
dc.subject |
Place
|
cs |
dc.subject |
Promotion
|
cs |
dc.subject |
Analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
Product
|
en |
dc.subject |
Price
|
en |
dc.subject |
Place
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Market analyse
|
en |
dc.title |
Zavádění nového výrobkuý cereálních taštiček ve firmě ZP Šumvald,a.s. na trh |
|
dc.title.alternative |
Introduction of new product, namely Cereal Bar in company ZP Šumvald, a.s. to market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.date.accepted |
2005-05-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main task and target of this work is to propose the introduction of the new product of the company ZP Šumvald, a.s., namely cereal bars. The proposal of the placement is divided onto four separated parts according to 4 basic P of the marketing: Product, Price, Place, Promotion. Before presentation of the new product placing, I carried out the analyse of the Czech Cereal market with a view to müsli sticks in chosen chain stores like Tesco, Globus, Billa, Carefour etc. The output of that analyse is overview of potentional competitors and knowledge of their products, prices and space in shelf. |
|
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2026
|
|
utb.result.grade |
B |
|