Zavádění nového výrobkuý cereálních taštiček ve firmě ZP Šumvald,a.s. na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zavádění nového výrobkuý cereálních taštiček ve firmě ZP Šumvald,a.s. na trh |
Autor: |
Komár, Ľuboslav
|
Vedoucí: |
|
Abstrakt:
|
Obsahem této bakalářské práce je zpracovaný návrh týkající se zavedení nového, na českém trhu ojedinělého produktu společnosti ZP Šumvald, a.s., a to cereálních taštiček. Návrh je zpracovaný do čtyř hlavních oddílů podle základních 4 P marketingu (Product, Price, Place, Promotion). Před samotným návrhem zavedení nového produktu je zpracována aktuální analýza stavu cereálních produktů na českém trhu se zaměřením na müsli tyčinky a na cereální substituty v podobě tyčinek od všech hlavních producentů figurujících na českém trhu např. Nestlé, Fit Úsovsko, Rupa, Schwartau apod. Výstupem této práce jsou na základě vyhotovených analýz zpracovány návrhy a doporučení týkající se zavedení nového produktu pro společnost ZP Šumvald, a.s.. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36655
|
Datum:
|
2005-02-08 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2026
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet