Zavádění nového výrobkuý cereálních taštiček ve firmě ZP Šumvald,a.s. na trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavádění nového výrobkuý cereálních taštiček ve firmě ZP Šumvald,a.s. na trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavádění nového výrobkuý cereálních taštiček ve firmě ZP Šumvald,a.s. na trh
Autor: Komár, Ľuboslav
Vedoucí:
Abstrakt: Obsahem této bakalářské práce je zpracovaný návrh týkající se zavedení nového, na českém trhu ojedinělého produktu společnosti ZP Šumvald, a.s., a to cereálních taštiček. Návrh je zpracovaný do čtyř hlavních oddílů podle základních 4 P marketingu (Product, Price, Place, Promotion). Před samotným návrhem zavedení nového produktu je zpracována aktuální analýza stavu cereálních produktů na českém trhu se zaměřením na müsli tyčinky a na cereální substituty v podobě tyčinek od všech hlavních producentů figurujících na českém trhu např. Nestlé, Fit Úsovsko, Rupa, Schwartau apod. Výstupem této práce jsou na základě vyhotovených analýz zpracovány návrhy a doporučení týkající se zavedení nového produktu pro společnost ZP Šumvald, a.s..
URI: http://hdl.handle.net/10563/36655
Datum: 2005-02-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2026


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet