Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Glogar, Alois
|
|
dc.contributor.author |
Gábor, Peter
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:46Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:46Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36602
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je na tému : Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku HOPE. Jejím obsahem je koordinace podnikových činností ve vztahu k podnikovému plánování s důrazem úkolů marketingu v podniku. Práce má tři části : teoretický model procesu plánování, analýza procesu plánování podniku, projekt – návrh soustavy podnikového plánování.. Marketing nesmí být chápan pouze jako propagace a výzkum trhu. Moderní podniky řídí své činnosti tak, aby zabezpečovali své cíle uspokojováním potřeb svých zákazníků. Efektivní marketingový plánovací systém je podporou k dosažení a podpoře konkurenční výhody podniku. |
|
dc.format |
91 |
|
dc.format.extent |
1398369 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Kľúčové slová: algoritmus tvorby plánov
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
druhy plánov
|
cs |
dc.subject |
hodnotenie variantov
|
cs |
dc.subject |
proces tvorby plánov
|
cs |
dc.subject |
kontrola plánov
|
cs |
dc.subject |
plánovanie
|
cs |
dc.subject |
riadenie
|
cs |
dc.subject |
HOPE s.r.o
|
cs |
dc.subject |
algorithm of strategy plan
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
benchmark
|
en |
dc.subject |
kinds of plan
|
en |
dc.subject |
assessment
|
en |
dc.subject |
rating of variant
|
en |
dc.subject |
process of planing
|
en |
dc.subject |
supervision
|
en |
dc.subject |
check of plan
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.title |
Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku |
|
dc.title.alternative |
Position of the marketing planning in the business management process |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2005-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
My extended essay has been written to following topic: Proposal of the marketing planning system. I tis about coordination all activities around company´s global with emphasis on marketing in the firm. The essay has three parts: teoretic model of marketing planning, analysis of the firm´s planning system, project – the proposal of the planning system. Marketing is not only advertising and publicity asi t often represented in minds of many managers. Modern companies plan and coordinate all activities around the primary goals of satisfying customer needs. Efective marketing planning system help to attain and sustain a competitive advantage and achieve company objectives over time. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1918
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account