Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku |
Autor: |
Gábor, Peter
|
Vedoucí: |
Glogar, Alois
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je na tému : Postavení marketingového plánování v řízení činností podniku HOPE. Jejím obsahem je koordinace podnikových činností ve vztahu k podnikovému plánování s důrazem úkolů marketingu v podniku. Práce má tři části : teoretický model procesu plánování, analýza procesu plánování podniku, projekt – návrh soustavy podnikového plánování.. Marketing nesmí být chápan pouze jako propagace a výzkum trhu. Moderní podniky řídí své činnosti tak, aby zabezpečovali své cíle uspokojováním potřeb svých zákazníků. Efektivní marketingový plánovací systém je podporou k dosažení a podpoře konkurenční výhody podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36602
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
1918
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet