Projekt zavedení nové konkurenční strategie firmy Šoustek-BANIT
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Šoustek, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:44Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36588
|
|
dc.description.abstract |
Vytvořená, jasně definovaná strategie firmy by měla prostřednictvím základních analýz identifikovat směr, kterým by se společnost měla ubírat. Efektivně vytvořená strategie může navíc pomoci společnosti využít budoucích příležitostí a vyhnout se hrozbám z vnějšího okolí. Zavedení nové konkurenční strategie ve firmě Šoustek-BANIT by mělo přispět k posílení konkurenceschopnosti a ke splnění cílů a filozofií, které si majitel stanovil. |
|
dc.format |
79 s., 4 s příloh |
|
dc.format.extent |
663622 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007 |
|
dc.subject |
strategie firmy
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
company strategy
|
en |
dc.subject |
competitive strategy
|
en |
dc.title |
Projekt zavedení nové konkurenční strategie firmy Šoustek-BANIT |
|
dc.title.alternative |
Implementation of a new competitive strategy for the Soustek-BANIT company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hromková, Ludmila |
|
dc.date.accepted |
2005-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
Established and clearly defined strategy of the company, according to basic analysis, should identify the direction of its next steps. Effectively developed strategy can even help the company to use the future opportunities and avoid the threats from outside. An implementation of the new competitive strategy at Soustek-BANIT firm should contribute to enforce its competitiveness and to achieve the objectives and philosophy set by the owner. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1903
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account