Projekt zavedení nové konkurenční strategie firmy Šoustek-BANIT
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení nové konkurenční strategie firmy Šoustek-BANIT |
Autor: |
Šoustek, Jiří
|
Vedoucí: |
Tučková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Vytvořená, jasně definovaná strategie firmy by měla prostřednictvím základních analýz identifikovat směr, kterým by se společnost měla ubírat. Efektivně vytvořená strategie může navíc pomoci společnosti využít budoucích příležitostí a vyhnout se hrozbám z vnějšího okolí. Zavedení nové konkurenční strategie ve firmě Šoustek-BANIT by mělo přispět k posílení konkurenceschopnosti a ke splnění cílů a filozofií, které si majitel stanovil. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36588
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2007
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
1903
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet