Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Růžičková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:43Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:43Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36578
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu komunikační strategie vydavatele inzertních novin INFOSERVIS při jejich zavádění na nový trh – Slovensko. První část práce obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury, zabývající se marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část práce zahrnuje analýzu stávající marketingové komunikace vydavatele, analýzu nového trhu a konkurence a marketingový výzkum. Ze zjištěných poznatků je pak v závěru práce navržen projekt marketingové komunikace. |
|
dc.format |
86 s., 6 s. obr. příloh |
|
dc.format.extent |
6318422 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Inzerce
|
cs |
dc.subject |
noviny
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
newspaper
|
en |
dc.subject |
media
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
communicating strategy
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh |
|
dc.title.alternative |
Marketing communication of the company INFOSERVIS CZ, a.s. with the emphasis on the introduction of advertising newspaper on the new market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focusing on a project creation of the newspaper publishers INFOSERVIS communication strategy in the course of implementation its services into Slovakia. The first part includes theoretical knowledge from the accessible literature involved in a marketing and marketing communication. The practical part of the thesis includes the analysis of the existing communication of the publisher, the analysis of the market and the competition and the market research. My work is concluded by the suggested project of marketing communication from the learned facts. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1893
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account