Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace společnosti INFOSERVIS CZ, a.s. s důrazem na zavedení inzertních novin na nový trh
Autor: Růžičková, Pavla
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu komunikační strategie vydavatele inzertních novin INFOSERVIS při jejich zavádění na nový trh – Slovensko. První část práce obsahuje teoretické poznatky z dostupné literatury, zabývající se marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část práce zahrnuje analýzu stávající marketingové komunikace vydavatele, analýzu nového trhu a konkurence a marketingový výzkum. Ze zjištěných poznatků je pak v závěru práce navržen projekt marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36578
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1893


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet