Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Plaček, Jindřich
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:42Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:42Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36571
|
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je zavedení nové úrovně CRM tzn. komunikace se zákazníky ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. Rožnov pod Radhoštěm. Firma se zabývá výrobou materiálů pro povrchovou úpravu průmyslových podlah a ocelových konstrukcí, včetně jejich aplikace na stavbách. V teoretické části jsou rozebrány soudobé teoretické prameny z oblasti komunikace se zákazníky. V analytické části je provedeno nové rozdělení zákazníků podle zvolených kritérií a jejich roztřídění do skupin. Projekt obsahuje návrh postupu komunikace s každou ze tří nově ustavených skupin. |
|
dc.format |
84 s., 4 s. obr. priloh |
|
dc.format.extent |
2381518 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
vztah
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
řízení
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
relation
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
competitive advantage
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.title |
Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti |
|
dc.title.alternative |
Implementation of the new dimension of the CRM system in the company Průmyslové podlahy Plaček, a.s.; aimed at incresing of its competitive advantage |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Janíček, Josef |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main target of this thesis is an introduction of new CRM level. It means the communication with customers in the company Průmyslové podlahy Plaček, a.s. Rožnov pod Radhoštěm. The company deals with the production of materials for surface treatment of insdustrial floors and steel constructions, including the application of the material. The theoretical part of the thesis analyses curent theoretical sources from the area of communication with customers. The analytical part follows the new division of customers according chosen criteria and their classification into groups. The project contains a proposal of communication method with each of the three newly set groups. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1886
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account