Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Plaček, Jindřich
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:42Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:42Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36571
dc.description.abstract Cílem práce je zavedení nové úrovně CRM tzn. komunikace se zákazníky ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. Rožnov pod Radhoštěm. Firma se zabývá výrobou materiálů pro povrchovou úpravu průmyslových podlah a ocelových konstrukcí, včetně jejich aplikace na stavbách. V teoretické části jsou rozebrány soudobé teoretické prameny z oblasti komunikace se zákazníky. V analytické části je provedeno nové rozdělení zákazníků podle zvolených kritérií a jejich roztřídění do skupin. Projekt obsahuje návrh postupu komunikace s každou ze tří nově ustavených skupin.
dc.format 84 s., 4 s. obr. priloh
dc.format.extent 2381518
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject CRM cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject vztah cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject projekt cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject řízení cs
dc.subject marketing cs
dc.subject CRM en
dc.subject communication en
dc.subject relation en
dc.subject customer en
dc.subject project en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject management en
dc.subject marketing en
dc.title Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti
dc.title.alternative Implementation of the new dimension of the CRM system in the company Průmyslové podlahy Plaček, a.s.; aimed at incresing of its competitive advantage
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Janíček, Josef
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated The main target of this thesis is an introduction of new CRM level. It means the communication with customers in the company Průmyslové podlahy Plaček, a.s. Rožnov pod Radhoštěm. The company deals with the production of materials for surface treatment of insdustrial floors and steel constructions, including the application of the material. The theoretical part of the thesis analyses curent theoretical sources from the area of communication with customers. The analytical part follows the new division of customers according chosen criteria and their classification into groups. The project contains a proposal of communication method with each of the three newly set groups.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1886
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account