Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zavedení nové dimenze systému CRM ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. s cílem zvýšení konkurenceschopnosti |
Autor: |
Plaček, Jindřich
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem práce je zavedení nové úrovně CRM tzn. komunikace se zákazníky ve firmě Průmyslové podlahy Plaček, a.s. Rožnov pod Radhoštěm. Firma se zabývá výrobou materiálů pro povrchovou úpravu průmyslových podlah a ocelových konstrukcí, včetně jejich aplikace na stavbách. V teoretické části jsou rozebrány soudobé teoretické prameny z oblasti komunikace se zákazníky. V analytické části je provedeno nové rozdělení zákazníků podle zvolených kritérií a jejich roztřídění do skupin. Projekt obsahuje návrh postupu komunikace s každou ze tří nově ustavených skupin. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36571
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1886
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet