Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě EKOPURO s.r.o. Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Pančocha, František
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:42Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T23:00:28Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36568
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením ideového projektu zavedení internetového marketingu (webové prezentace) pro firmu Ekopuro s.r.o. Zlín. V práci analyzuji činnosti, které by měly předcházet vytvoření webové prezentace. Problematice definování cílů a stanovení funkcionality webové prezentace, analýzu konkurence a analýzu návštěvníků. Pozornost věnuji hlavně základním aspektům tvorby firemní webové prezentace s důrazem na získání a udržení zájmu návštěvníka a na maximalizaci uživatelského zážitku z používání internetových stránek firmy. |
|
dc.format |
75 s. |
|
dc.format.extent |
974205 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015 |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
webová prezentace
|
cs |
dc.subject |
email marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
www presentation
|
en |
dc.subject |
email marketing
|
en |
dc.title |
Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě EKOPURO s.r.o. Zlín |
|
dc.title.alternative |
Internet marketing project at Ekopuro s.r.o. Zlín |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ševčíková, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the problem of creating websites for small and medium businesses. It analyses activities that should be done by the firm before it can design its own website. This thesis focuses mainly on the area of the definition of goals, the definition of functionality, the analysis of competition and the analysis of visitors. This thesis also analyses main aspects of the company own website design. In addition it deals with the problem of gaining and keeping visitor's interest and how to maximize the user experience. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.rights.auth |
IP |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1883
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account