Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě EKOPURO s.r.o. Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě EKOPURO s.r.o. Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Pančocha, František
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:42Z
dc.date.available 2016-06-06T23:00:28Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36568
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením ideového projektu zavedení internetového marketingu (webové prezentace) pro firmu Ekopuro s.r.o. Zlín. V práci analyzuji činnosti, které by měly předcházet vytvoření webové prezentace. Problematice definování cílů a stanovení funkcionality webové prezentace, analýzu konkurence a analýzu návštěvníků. Pozornost věnuji hlavně základním aspektům tvorby firemní webové prezentace s důrazem na získání a udržení zájmu návštěvníka a na maximalizaci uživatelského zážitku z používání internetových stránek firmy.
dc.format 75 s.
dc.format.extent 974205
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
dc.subject Marketing cs
dc.subject internet cs
dc.subject webová prezentace cs
dc.subject email marketing cs
dc.subject Marketing en
dc.subject internet en
dc.subject www presentation en
dc.subject email marketing en
dc.title Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě EKOPURO s.r.o. Zlín
dc.title.alternative Internet marketing project at Ekopuro s.r.o. Zlín
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the problem of creating websites for small and medium businesses. It analyses activities that should be done by the firm before it can design its own website. This thesis focuses mainly on the area of the definition of goals, the definition of functionality, the analysis of competition and the analysis of visitors. This thesis also analyses main aspects of the company own website design. In addition it deals with the problem of gaining and keeping visitor's interest and how to maximize the user experience.
dc.description.department Ústav managementu
dc.rights.auth IP
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1883
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account