Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě EKOPURO s.r.o. Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavádění internetového marketingu ve firmě EKOPURO s.r.o. Zlín |
Autor: |
Pančocha, František
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Ve své diplomové práci se zabývám vytvořením ideového projektu zavedení internetového marketingu (webové prezentace) pro firmu Ekopuro s.r.o. Zlín. V práci analyzuji činnosti, které by měly předcházet vytvoření webové prezentace. Problematice definování cílů a stanovení funkcionality webové prezentace, analýzu konkurence a analýzu návštěvníků. Pozornost věnuji hlavně základním aspektům tvorby firemní webové prezentace s důrazem na získání a udržení zájmu návštěvníka a na maximalizaci uživatelského zážitku z používání internetových stránek firmy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36568
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 13.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
1883
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet