Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Lenhartová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:40Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:40Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36549
|
|
dc.description.abstract |
Zabezpečení prosperity a úspěšného rozvoje firmy v tržních podmínkách není snadnou záležitostí. Aby firma mohla v dnešní tržním prostředí efektivně působit, musí rozpoznat stále se měnící potřeby a přání zákazníků. Proto se již žádná firma neobejde bez marketingové strategie a plánování, vymezení tržního segmentu a v neposlední řadě určení účinné strategie marketingové komunikace, která má významně přispět ke zlepšení prodejnosti výrobků a tím také k získání lepšího postavení společnosti na trhu. Cílem této práce je tedy analyzovat současné postavení společnosti COLORLAK, a.s. Staré Město na trhu nátěrových hmot v České republice, její současnou strategii marketingové komunikace a identifikovat její jednotlivé komunikační aktivity. Stěžejní částí diplomové práce je projekt strategie marketingové komunikace společnosti na rok 2005, jež navazuje na závěry předchozích částí práce. |
|
dc.format |
94 s. |
|
dc.format.extent |
720865 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh |
|
dc.title.alternative |
Communication strategy of the firm Colorlak Inc., retail market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vlčková, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2005-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
It is not easy to ensure prosperity and successful development of the firm in today’s market conditions. To be able make a business effectively in the market environment, the company must recognize the ever-changing needs and wishes of the customers. For that reason, not a single company is able to exist without marketing strategy and planning, specifying of the market segment and last but not least establishing the effective strategy of the marketing communication. This communication should contribute significantly to the better sale of the products and thus gaining the better position of the company in the market. The aim of this project is therefore to analyze contemporary position of the firm COLORLAK, Inc. Stare Mesto in the market of coating compositions in the Czech Republic, its newest strategy of the marketing communication and also to identify its particular communication activities. The main part of the diploma project is the firm’s strategy of the marketing communication for the year 2005, which links to the summaries of the preceding parts of this project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1863
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account