Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Lenhartová, Alena
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:40Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:40Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36549
dc.description.abstract Zabezpečení prosperity a úspěšného rozvoje firmy v tržních podmínkách není snadnou záležitostí. Aby firma mohla v dnešní tržním prostředí efektivně působit, musí rozpoznat stále se měnící potřeby a přání zákazníků. Proto se již žádná firma neobejde bez marketingové strategie a plánování, vymezení tržního segmentu a v neposlední řadě určení účinné strategie marketingové komunikace, která má významně přispět ke zlepšení prodejnosti výrobků a tím také k získání lepšího postavení společnosti na trhu. Cílem této práce je tedy analyzovat současné postavení společnosti COLORLAK, a.s. Staré Město na trhu nátěrových hmot v České republice, její současnou strategii marketingové komunikace a identifikovat její jednotlivé komunikační aktivity. Stěžejní částí diplomové práce je projekt strategie marketingové komunikace společnosti na rok 2005, jež navazuje na závěry předchozích částí práce.
dc.format 94 s.
dc.format.extent 720865
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject plánování cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing strategy en
dc.subject planning en
dc.subject marketing communication en
dc.title Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh
dc.title.alternative Communication strategy of the firm Colorlak Inc., retail market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vlčková, Ilona
dc.date.accepted 2005-06-09
dc.description.abstract-translated It is not easy to ensure prosperity and successful development of the firm in today’s market conditions. To be able make a business effectively in the market environment, the company must recognize the ever-changing needs and wishes of the customers. For that reason, not a single company is able to exist without marketing strategy and planning, specifying of the market segment and last but not least establishing the effective strategy of the marketing communication. This communication should contribute significantly to the better sale of the products and thus gaining the better position of the company in the market. The aim of this project is therefore to analyze contemporary position of the firm COLORLAK, Inc. Stare Mesto in the market of coating compositions in the Czech Republic, its newest strategy of the marketing communication and also to identify its particular communication activities. The main part of the diploma project is the firm’s strategy of the marketing communication for the year 2005, which links to the summaries of the preceding parts of this project.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1863
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account