Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh
Autor: Lenhartová, Alena
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Zabezpečení prosperity a úspěšného rozvoje firmy v tržních podmínkách není snadnou záležitostí. Aby firma mohla v dnešní tržním prostředí efektivně působit, musí rozpoznat stále se měnící potřeby a přání zákazníků. Proto se již žádná firma neobejde bez marketingové strategie a plánování, vymezení tržního segmentu a v neposlední řadě určení účinné strategie marketingové komunikace, která má významně přispět ke zlepšení prodejnosti výrobků a tím také k získání lepšího postavení společnosti na trhu. Cílem této práce je tedy analyzovat současné postavení společnosti COLORLAK, a.s. Staré Město na trhu nátěrových hmot v České republice, její současnou strategii marketingové komunikace a identifikovat její jednotlivé komunikační aktivity. Stěžejní částí diplomové práce je projekt strategie marketingové komunikace společnosti na rok 2005, jež navazuje na závěry předchozích částí práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/36549
Datum: 2005-03-07
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 1863


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet