Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt komunikační strategie firmy Colorlak a.s. - malospotřebitelský trh |
Autor: |
Lenhartová, Alena
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Zabezpečení prosperity a úspěšného rozvoje firmy v tržních podmínkách není snadnou záležitostí. Aby firma mohla v dnešní tržním prostředí efektivně působit, musí rozpoznat stále se měnící potřeby a přání zákazníků. Proto se již žádná firma neobejde bez marketingové strategie a plánování, vymezení tržního segmentu a v neposlední řadě určení účinné strategie marketingové komunikace, která má významně přispět ke zlepšení prodejnosti výrobků a tím také k získání lepšího postavení společnosti na trhu. Cílem této práce je tedy analyzovat současné postavení společnosti COLORLAK, a.s. Staré Město na trhu nátěrových hmot v České republice, její současnou strategii marketingové komunikace a identifikovat její jednotlivé komunikační aktivity. Stěžejní částí diplomové práce je projekt strategie marketingové komunikace společnosti na rok 2005, jež navazuje na závěry předchozích částí práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36549
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1863
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet