Projekt marketingového plánu firmy Catdesign CZ, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Krystýnková, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:39Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:39Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36544
|
|
dc.description.abstract |
Projekt marketingového plánu pro firmu Catdesign CZ, s. r. o. popisuje chování a činnosti malé firmy, která se snaží uspět na trhu reklamních agentur – tiskáren, potýká se s mnoha problémy jako jsou např. závislost firmy na jednom zákazníkovi a snaží se tento problém vyřešit. Diplomová práce je rozdělena na 6 části, z nichž klíčové jsou: rešerše literárních pramenů, situační analýza a samotný projekt marketingového plánu. Projekt marketingového plánu upozorňuje na úskalí podnikání, legislativní opatření v oboru polygrafie, strategické cíle, jejich řešení a časový harmonogram plnění a v neposlední řadě kontrolu stanovených cílů. |
|
dc.format |
83 s., 6 s. příloh |
|
dc.format.extent |
908513 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový
|
cs |
dc.subject |
plán
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
catdesign
|
cs |
dc.subject |
firmy
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
plan
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
catdesign
|
en |
dc.subject |
firm
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu firmy Catdesign CZ, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Plan for Catdesign CZ, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Benda, Ivo |
|
dc.date.accepted |
2005-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
Project of marketing plan for Catdesign CZ s.r.o. describe behaviour and activities of small firm. The firm pursuit of prosperity in market of advertising agencies – polygrafic branch and it face to many problems such as dependent on one customer and this problem the firm trying to solve. The diploma work is divided into a six parts which the cruicals are: the summary of sources of literature, the situation analysis and the project of marketing plan itself. Project of marketing plan point out difficulties of entertainment, legislative regulations in polygrafic branch , strategic targets, the solutions and timelines of realisation and the control of particular targets. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1858
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-13 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account