Projekt marketingového plánu firmy Catdesign CZ, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy Catdesign CZ, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Krystýnková, Iveta
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:39Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:39Z
dc.date.issued 2005-03-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36544
dc.description.abstract Projekt marketingového plánu pro firmu Catdesign CZ, s. r. o. popisuje chování a činnosti malé firmy, která se snaží uspět na trhu reklamních agentur – tiskáren, potýká se s mnoha problémy jako jsou např. závislost firmy na jednom zákazníkovi a snaží se tento problém vyřešit. Diplomová práce je rozdělena na 6 části, z nichž klíčové jsou: rešerše literárních pramenů, situační analýza a samotný projekt marketingového plánu. Projekt marketingového plánu upozorňuje na úskalí podnikání, legislativní opatření v oboru polygrafie, strategické cíle, jejich řešení a časový harmonogram plnění a v neposlední řadě kontrolu stanovených cílů.
dc.format 83 s., 6 s. příloh
dc.format.extent 908513
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový cs
dc.subject plán cs
dc.subject projekt cs
dc.subject catdesign cs
dc.subject firmy cs
dc.subject marketing en
dc.subject plan en
dc.subject project en
dc.subject catdesign en
dc.subject firm en
dc.title Projekt marketingového plánu firmy Catdesign CZ, s.r.o.
dc.title.alternative Project of Marketing Plan for Catdesign CZ, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benda, Ivo
dc.date.accepted 2005-06-08
dc.description.abstract-translated Project of marketing plan for Catdesign CZ s.r.o. describe behaviour and activities of small firm. The firm pursuit of prosperity in market of advertising agencies – polygrafic branch and it face to many problems such as dependent on one customer and this problem the firm trying to solve. The diploma work is divided into a six parts which the cruicals are: the summary of sources of literature, the situation analysis and the project of marketing plan itself. Project of marketing plan point out difficulties of entertainment, legislative regulations in polygrafic branch , strategic targets, the solutions and timelines of realisation and the control of particular targets.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1858
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-13


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account