Projekt marketingového plánu firmy Catdesign CZ, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánu firmy Catdesign CZ, s.r.o. |
Autor: |
Krystýnková, Iveta
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Projekt marketingového plánu pro firmu Catdesign CZ, s. r. o. popisuje chování a činnosti malé firmy, která se snaží uspět na trhu reklamních agentur – tiskáren, potýká se s mnoha problémy jako jsou např. závislost firmy na jednom zákazníkovi a snaží se tento problém vyřešit. Diplomová práce je rozdělena na 6 části, z nichž klíčové jsou: rešerše literárních pramenů, situační analýza a samotný projekt marketingového plánu. Projekt marketingového plánu upozorňuje na úskalí podnikání, legislativní opatření v oboru polygrafie, strategické cíle, jejich řešení a časový harmonogram plnění a v neposlední řadě kontrolu stanovených cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36544
|
Datum:
|
2005-03-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1858
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet