Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vašková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Hořínek, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T11:48:41Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T11:48:41Z |
|
dc.date.issued |
2005-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/364
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu a zpracováním projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží se zaměřením na podniky. V praktické části je proveden marketingový průzkum trhu, jehož cílem je zjistit současný stav v oblasti poskytování zaměstnaneckých výhod, a také zájem zaměstnavatelů a ostatních skupin respondentů o poskytování a využití poukázek na zboží. V další části práce je vytvořena marketingová strategie pro potenciální zákaznické skupiny, která zahrnuje formy jejich oslovení a způsoby propagace produktu. Na závěr je provedeno doporučení a možné řešení této problematiky, které by mělo napomoci při realizaci tohoto projektu. V příloze jsou uvedeny dva typy dotazníků, které jsem použil při průzkumu trhu a také propagační dopisy, které byly využity při nabídce tohoto produktu firmám a organizacím. |
cs |
dc.format |
78 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
363985 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce není přístupná |
|
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
platební šeky a dárkové poukázky na zboží
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanecké výhody
|
cs |
dc.subject |
marketing survey
|
en |
dc.subject |
payment cheques and gift vouchers
|
en |
dc.subject |
benefits for employees
|
en |
dc.title |
Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing survey and elaboration the project of sale Bata payment cheques and gift vouchers for goods with the view on companies. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
|
|
dc.date.accepted |
2006-01-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work deal with the marketing survey and elaboration the project of Bata payment cheques and gift vouchers for goods with the view on companies. The theoretical part of this work deal with analysing benefits for employees in connection with their motivation. This part contains information about marketing research too. First I introduced the project of payment cheques and gift vouchers for goods in the practical part of this work. After that I found out the present situation in the field of providing benefits for employees as well as demand of employers and the other groups of respondents for providing and applying the vouchers (cheques) for goods based on the obtained information. Potential customers were divided into certain customer groups and the strategy was defined in order to address them. I am sure that the recommendations I have suggested will assist to realize this project. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2557
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account