Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový průzkum trhu, zpracování projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží |
Autor: |
Hořínek, Lukáš
|
Vedoucí: |
Vašková, Jana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu a zpracováním projektu prodeje platebních šeků a dárkových poukázek na zboží se zaměřením na podniky. V praktické části je proveden marketingový průzkum trhu, jehož cílem je zjistit současný stav v oblasti poskytování zaměstnaneckých výhod, a také zájem zaměstnavatelů a ostatních skupin respondentů o poskytování a využití poukázek na zboží. V další části práce je vytvořena marketingová strategie pro potenciální zákaznické skupiny, která zahrnuje formy jejich oslovení a způsoby propagace produktu. Na závěr je provedeno doporučení a možné řešení této problematiky, které by mělo napomoci při realizaci tohoto projektu. V příloze jsou uvedeny dva typy dotazníků, které jsem použil při průzkumu trhu a také propagační dopisy, které byly využity při nabídce tohoto produktu firmám a organizacím. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/364
|
Datum:
|
2005-12-09 |
Dostupnost:
|
Práce není přístupná |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2557
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet