Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Bazalová, Barbora
dc.date.accessioned 2016-06-06T08:32:14Z
dc.date.available 2016-06-06T08:32:14Z
dc.date.issued 2005-03-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/36343
dc.description.abstract Marketingová komunikace je důležitým prvkem marketingové strategie každé firmy. Ať již se jedná o malý, střední či velký podnikatelský subjekt, jehož výrobky či služby jsou nabízeny na trhu. Právě díky marketingové komunikaci se tyto výrobky a služby mohou dostat do podvědomí zákazníků, získat si jejich pozornost a tím v konečném důsledku zaručit prosperitu firmy jako celku. V mé bakalářské práci hodnotím a analyzuji současný stav marketingové komunikace ve firmě Euroice s.r.o. a následně navrhuji komunikační strategii pro nový výrobek této společnosti.
dc.format 70 s., 11 s. obr.příloh
dc.format.extent 1118072
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject produkt cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject PR cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject product en
dc.subject communicating strategy en
dc.subject advertisement en
dc.subject PR en
dc.subject direct marketing en
dc.title Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.
dc.title.alternative The Euroice s.r.o. new product marketing communication proposal
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křižan, Bohumil
dc.date.accepted 2005-06-13
dc.description.abstract-translated Marketing communication is a very important part of marketing strategy in every company. Small, middle or large company, they all should have an elaborated framework of marketing communication. Thanks to this marketing instrument, the products and services may gain an ear of the customers and these companies become much more successful. In my bachelor work I try to analyse the current state of marketing communication in company Euroice s.r.o. and to suggest a new product marketing communication proposal in this company.
dc.description.department Ústav managementu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 1623
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2005-05-20


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account