Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Bazalová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:14Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:14Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36343
|
|
dc.description.abstract |
Marketingová komunikace je důležitým prvkem marketingové strategie každé firmy. Ať již se jedná o malý, střední či velký podnikatelský subjekt, jehož výrobky či služby jsou nabízeny na trhu. Právě díky marketingové komunikaci se tyto výrobky a služby mohou dostat do podvědomí zákazníků, získat si jejich pozornost a tím v konečném důsledku zaručit prosperitu firmy jako celku. V mé bakalářské práci hodnotím a analyzuji současný stav marketingové komunikace ve firmě Euroice s.r.o. a následně navrhuji komunikační strategii pro nový výrobek této společnosti. |
|
dc.format |
70 s., 11 s. obr.příloh |
|
dc.format.extent |
1118072 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
přímý marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
communicating strategy
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Euroice s.r.o. new product marketing communication proposal |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křižan, Bohumil |
|
dc.date.accepted |
2005-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
Marketing communication is a very important part of marketing strategy in every company. Small, middle or large company, they all should have an elaborated framework of marketing communication. Thanks to this marketing instrument, the products and services may gain an ear of the customers and these companies become much more successful. In my bachelor work I try to analyse the current state of marketing communication in company Euroice s.r.o. and to suggest a new product marketing communication proposal in this company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1623
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account