Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové komunikace nového výrobku společnosti Euroice s.r.o. |
Autor: |
Bazalová, Barbora
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Marketingová komunikace je důležitým prvkem marketingové strategie každé firmy. Ať již se jedná o malý, střední či velký podnikatelský subjekt, jehož výrobky či služby jsou nabízeny na trhu. Právě díky marketingové komunikaci se tyto výrobky a služby mohou dostat do podvědomí zákazníků, získat si jejich pozornost a tím v konečném důsledku zaručit prosperitu firmy jako celku. V mé bakalářské práci hodnotím a analyzuji současný stav marketingové komunikace ve firmě Euroice s.r.o. a následně navrhuji komunikační strategii pro nový výrobek této společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36343
|
Datum:
|
2005-03-14 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1623
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet