Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Ebringerová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-06-06T08:32:12Z |
|
dc.date.available |
2016-06-06T08:32:12Z |
|
dc.date.issued |
2005-03-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/36323
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je srovnat marketingové a obchodní řízení firmy RI OKNA s. r. o. Zabývala jsem se vztahem a rozdíly mezi těmito dvěma rozdílnými typy řízení. Nejprve jsem tuto problematiku zpracovala v teoretické rovině, kdy jsem využila poznatky získané literaturou k popsání základních koncepcí obou typů řízení. V praktické části jsem pak zjišťovala, jak jsou jednotlivé koncepce využívány u firmy RI OKNA s. r. o. Rozborem marketingových a obchodních aktivit této organizace jsem nakonec mohla zhodnotit, zda firma RI OKNA s. r. o. využívá marketingové nebo obchodní řízení. |
|
dc.format |
50 |
|
dc.format.extent |
1316839 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová koncepce
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
prodejní koncepce
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing conception
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
sales conception
|
en |
dc.title |
Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing management versus trade management of the firm RI OKNA s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Verberger, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2005-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to compare marketing management and trade management of the firm RI OKNA s. r. o. At first I was dealing with the relation and the diffence between these two types of management in the theoretical part by means of the literature information. Then I compared the marketing and the trade activities of the firm RI OKNA s. r. o. in the practical part. By this analysis I was able to find out if this organisation is managed by marketing or by trade. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
1599
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2005-05-20 |
|
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account