Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové versus obchodní řízení firmy RI OKNA s.r.o. |
Author: |
Ebringerová, Alžběta
|
Advisor: |
Pilík, Michal
|
Abstract:
|
Cílem této práce je srovnat marketingové a obchodní řízení firmy RI OKNA s. r. o. Zabývala jsem se vztahem a rozdíly mezi těmito dvěma rozdílnými typy řízení. Nejprve jsem tuto problematiku zpracovala v teoretické rovině, kdy jsem využila poznatky získané literaturou k popsání základních koncepcí obou typů řízení. V praktické části jsem pak zjišťovala, jak jsou jednotlivé koncepce využívány u firmy RI OKNA s. r. o. Rozborem marketingových a obchodních aktivit této organizace jsem nakonec mohla zhodnotit, zda firma RI OKNA s. r. o. využívá marketingové nebo obchodní řízení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/36323
|
Date:
|
2005-03-14 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
A
1599
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account